Ana içeriğe atla

Küçük İşletmeler İçin Web Tasarımın Önemi

Gelişen dünyada birçok sektör ön plana çıkmakta, birçok iş kolu bulunduğu yere göre faaliyet göstermektedir. Kişiler, özel sektör alanında adeta birbirleriyle yarış haline girmekte, daha fazla müşteri çekmenin yollarını aramaktadır. Özellikle küçük işletmeler, büyük firmalarla boy ölçüşebilmek adına, birçok yenilikten, teknolojiden faydalanmaktadır.

Küçük işletme sahipleri özellikle kendilerini tanıtma çabası içerisine girmektedirler. Ürünleri hakkında, ürünlerinin kalitesi hakkında, yapmış oldukları iş kolu veya kolları hakkında müşterilerini bilgilendirmek isterler. Hele de bu işletme daha yeni açılmışsa veya açılacaksa, tanıtımın en güzel ve özel şekilde yapılması için gereken ne varsa hepsini yapmaya çalışırlar. Bu işletmeler öncelikli olarak İstanbul web tasarım aracılığıyla, sosyal medya aracılığıyla, basılı broşürlerle kendilerini tanıtmak isterler. Bu tanıtımlarını yaparken dikkat etmeleri gereken hususlar olduğunu unutmamalı, bu bilinçle hareket etmelidirler. Aksi takdirde zarara uğramaları muhtemeldir.

Tanıtım Yaparken Dikkat Edin


Küçük işletmeler tanıtımlarında kurumsal web tasarım tercih etmelidirler. Bilmeliler ki birçok insan internet üzerinden araştırma yaparak alışverişlerini yapmakta, ürünler hakkında, firma hakkında bilgi almaktadır. Kendini geliştirmek isteyen her küçük işletme de bu uygulamadan faydalanmak zorundadır. Ancak web tasarımı yaptırırken tasarımı yapacak olan kişinin eğitim durumuna dikkat etmelisiniz. Yaptığı işi ne zamandan beri yaptığına, yaptığı işlerin neler olduğuna dikkat etmelisiniz. Referans aldığınız web tasarımcısıyla çalışmalı, tanıtımınızı en özel şekilde yaptırmalısınız.

Özgün Olmak


İşletmenizi tanıtırken özgün bir web tasarımının olması büyük önem taşır. Başka firmaların web tasarımlarına benzeyen, onların sayfalarında kullandıkları logo veya cümleleri kullanan web tasarımı sizi cazip kılmayacaktır. Özellikle o firmanın köklü olması, sizin çekiciliğinizi azaltacaktır. Bu yüzden web sitenizi hazırlarken özgün bir logo, özgün bir kalıplaşmış cümle bulmalısınız. Firmanızda yapacağınız iş koluna dair özgün resimler sergilemelisiniz. Firmanızın ve yaptığınız işin görüntülerinden oluşan, tamamen doğal bir web sayfası tasarlamalısınız. Ancak bu şekilde müşteri çekebilir, kendinizi geliştirebilirsiniz.
Web tasarımcınızın işinin ehli olması, işinizi daha da kolaylaştıracağı için, tercihlerinizde adını duyurmuş web tasarım uzmanlarını seçmelisiniz. Web tasarımınızı yaparken mutlaka görsel öğelere yer vermelisiniz. Misyon ve vizyonunuzu belirtmeli, firmanız hakkında özetleyici ve bilgilendirici bir özgün yazı hazırlanmasına özen göstermelisiniz. Yazı renklerinizi ve ana temanızı zıt renklerden seçmelisiniz. Okumakta zorluk veren renk seçimleri, sitenizin incelenmesine mani olacaktır. Ancak bu sayede küçük işletmenizi tanıtabilir, adınızı duyurabilirsiniz.

 

 

Tanıtımdır.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Cisco CCNA Sertifikası Nasıl Alınır? Hangi Eğitimler, Hangi Kurslar?

Bu yazımda bilişim sektörünün en çok talep edilen sertifikalarından Cisco CCNA sertifikası hakkında bilgi vereceğim. Öncelikle Cisco CCNA sertifikasının sektördeki önemini, sertifikayı almak için katılmanız gereken eğitimleri ve kayıt olabileceğiniz kursları ve diğer kaynakları göreceğiz. Bilişim sektöründe sertifikaların özellikle de CCNA sertifikanın önemini anlatırken hep şu örneği veririm. Sertifika ehliyet gibidir. Ehliyet olmadan araba kullanmazsınız fakat arabayı kullanan ehliyet değildir. Yani sertifika sizi iş başvurularında birkaç adım öne geçirir size bir artı değer katar ama işe girdiğinizde bir switchi yapılandıracak sertifika değil sizsinizdir. Tabi hiç sertifikası olmadan da çok başarılı kariyere sahip kişiler vardır ama istisnalar kaideyi bozmaz. Aslında Cisco CCNA sertifikası bilişim sektörüne giriş için ilk basamaktır. Devamında CCNP ve CCIE gibi sertifikaları almak her zaman tavsiye ettiğimiz bir kariyer yoludur. Cisco CCNA eğitimlerinde ağ temellerinden başlanıp bir...

TCP/IP Taşıma (Transport) Katmanı Nedir?

Taşıma katmanı gönderen host ile alıcı host arasında verilerin taşınmasından sorumludur.    Taşıma katmanı veriyi segmentlere ayırır ve alıcı hostta düzgün sıra ile tekrar birleştirilmesini sağlar. Bu segmentlere ayırma ve tekrar birleştirme iki farklı taşıma katmanı protokolü kullanılarak gerçekleştirilir. TCP(Transmission Control Protocol) ve UDP (User Datagram Protocol) TAŞIMA KATMANININ ÖZELLİKLERİ Taşıma katmanı protokollerinin ana görevleri şunlardır; Hostlar arası iletişimi izleme: Taşıma katmanında kaynak ve hedef uygulama (HTTP,FTP,SMTP vb.) arasındaki veri akışına sohbet denir. Bir host aynı anda birden çok uygulama çalıştırabilir. Aynı anda e-posta istemciniz(Outlook vb.) e-posta indirebilir, bir web sayfasına bağlanabilir ve bu arada da arka planda canlı radyo dinliyor olabilirsiniz. Bu çoklu sohbetleri izlemek ve sürdürmek taşıma katmanının görevidir. Verileri segmentlere ayırma ve tekrar birleştirme: Taşıma katmanı uygulama katmanı verisini uygun boyutlarda parçalar...

Veri Kapsüllemesi (Data Encapsulation)

Uç cihazlar (hostlar) arasında veri iletilirken katmanlar arasında ilerledikçe her katmanda belirli bilgiler eklenir. Gönderici bilgisayar için yukarı katmandan aşağı katmana doğru veri ilerler ve her bir katmanda belirli bilgiler eklenir ve aşağı katmana iletilir. Bu işleme kapsülleme (encapsulation) denir. Aynı şekilde alıcı bilgisayar için aşağı katmandan yukarı katmana doğru veri ilerler ve her bir katmanda eklenmiş olan belirli bilgiler çıkarılır ve üst katmanlara iletilir. Bu işleme de kapsül açma (de-encapsulation) denir. Verinin her bir katmanda aldığı biçime PDU(Protocol Data Unit-Protokol Veri Birimi) olarak adlandırılır. Kapsülleme işleminde her bir katman üst katmandan aldığı PDU’yu kullanılan protokole göre kapsüller. Ve her bir katmanda kapsüllenmiş bu PDU’nun ismi artık farklıdır. Uygulama katmanından gelen veri PDU olarak isimlendirilir. Taşıma katmanında kapsüllenmiş PDU’ya Segment(kesim), İnternet katmanında kapsüllenmiş PDU’ya packet (paket), ağ erişim katmanında kap...