Ana içeriğe atla

Küçük İşletmeler İçin Web Tasarımın Önemi

Gelişen dünyada birçok sektör ön plana çıkmakta, birçok iş kolu bulunduğu yere göre faaliyet göstermektedir. Kişiler, özel sektör alanında adeta birbirleriyle yarış haline girmekte, daha fazla müşteri çekmenin yollarını aramaktadır. Özellikle küçük işletmeler, büyük firmalarla boy ölçüşebilmek adına, birçok yenilikten, teknolojiden faydalanmaktadır.

Küçük işletme sahipleri özellikle kendilerini tanıtma çabası içerisine girmektedirler. Ürünleri hakkında, ürünlerinin kalitesi hakkında, yapmış oldukları iş kolu veya kolları hakkında müşterilerini bilgilendirmek isterler. Hele de bu işletme daha yeni açılmışsa veya açılacaksa, tanıtımın en güzel ve özel şekilde yapılması için gereken ne varsa hepsini yapmaya çalışırlar. Bu işletmeler öncelikli olarak İstanbul web tasarım aracılığıyla, sosyal medya aracılığıyla, basılı broşürlerle kendilerini tanıtmak isterler. Bu tanıtımlarını yaparken dikkat etmeleri gereken hususlar olduğunu unutmamalı, bu bilinçle hareket etmelidirler. Aksi takdirde zarara uğramaları muhtemeldir.

Tanıtım Yaparken Dikkat Edin


Küçük işletmeler tanıtımlarında kurumsal web tasarım tercih etmelidirler. Bilmeliler ki birçok insan internet üzerinden araştırma yaparak alışverişlerini yapmakta, ürünler hakkında, firma hakkında bilgi almaktadır. Kendini geliştirmek isteyen her küçük işletme de bu uygulamadan faydalanmak zorundadır. Ancak web tasarımı yaptırırken tasarımı yapacak olan kişinin eğitim durumuna dikkat etmelisiniz. Yaptığı işi ne zamandan beri yaptığına, yaptığı işlerin neler olduğuna dikkat etmelisiniz. Referans aldığınız web tasarımcısıyla çalışmalı, tanıtımınızı en özel şekilde yaptırmalısınız.

Özgün Olmak


İşletmenizi tanıtırken özgün bir web tasarımının olması büyük önem taşır. Başka firmaların web tasarımlarına benzeyen, onların sayfalarında kullandıkları logo veya cümleleri kullanan web tasarımı sizi cazip kılmayacaktır. Özellikle o firmanın köklü olması, sizin çekiciliğinizi azaltacaktır. Bu yüzden web sitenizi hazırlarken özgün bir logo, özgün bir kalıplaşmış cümle bulmalısınız. Firmanızda yapacağınız iş koluna dair özgün resimler sergilemelisiniz. Firmanızın ve yaptığınız işin görüntülerinden oluşan, tamamen doğal bir web sayfası tasarlamalısınız. Ancak bu şekilde müşteri çekebilir, kendinizi geliştirebilirsiniz.
Web tasarımcınızın işinin ehli olması, işinizi daha da kolaylaştıracağı için, tercihlerinizde adını duyurmuş web tasarım uzmanlarını seçmelisiniz. Web tasarımınızı yaparken mutlaka görsel öğelere yer vermelisiniz. Misyon ve vizyonunuzu belirtmeli, firmanız hakkında özetleyici ve bilgilendirici bir özgün yazı hazırlanmasına özen göstermelisiniz. Yazı renklerinizi ve ana temanızı zıt renklerden seçmelisiniz. Okumakta zorluk veren renk seçimleri, sitenizin incelenmesine mani olacaktır. Ancak bu sayede küçük işletmenizi tanıtabilir, adınızı duyurabilirsiniz.

 

 

Tanıtımdır.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

TCP/IP Taşıma (Transport) Katmanı Nedir?

Taşıma katmanı gönderen host ile alıcı host arasında verilerin taşınmasından sorumludur.    Taşıma katmanı veriyi segmentlere ayırır ve alıcı hostta düzgün sıra ile tekrar birleştirilmesini sağlar. Bu segmentlere ayırma ve tekrar birleştirme iki farklı taşıma katmanı protokolü kullanılarak gerçekleştirilir. TCP(Transmission Control Protocol) ve UDP (User Datagram Protocol) TAŞIMA KATMANININ ÖZELLİKLERİ Taşıma katmanı protokollerinin ana görevleri şunlardır; Hostlar arası iletişimi izleme: Taşıma katmanında kaynak ve hedef uygulama (HTTP,FTP,SMTP vb.) arasındaki veri akışına sohbet denir. Bir host aynı anda birden çok uygulama çalıştırabilir. Aynı anda e-posta istemciniz(Outlook vb.) e-posta indirebilir, bir web sayfasına bağlanabilir ve bu arada da arka planda canlı radyo dinliyor olabilirsiniz. Bu çoklu sohbetleri izlemek ve sürdürmek taşıma katmanının görevidir. Verileri segmentlere ayırma ve tekrar birleştirme: Taşıma katmanı uygulama katmanı verisini uygun boyutlarda parçalar...

OSI Referans Modeli Nedir?

ISO (International Organization for Standardization) 1984 yılında OSI(Open Systems Interconnection ) ismini verdiği ,7 katmanlı(Layer) açık standart  referans modelini yayınladı. Bu referans modelinin yayınlanmasındaki  amaç bir referans modeli oluşturmak aynı zamanda İnternet’te kullanılacak bir protokol paketi sunmaktı. Fakat çok daha önceleri geliştirilmeye başlanan TCP/IP protokol kümesi daha popüler hale geldi ve İnternet için OSI referans modeli yerine TCP/IP protokol kümesi tercih edilmeye başlandı. Ağ protokolleri ve çalışmalarını açıklamak için katmanlı model kullanmanın belirli avantajları vardır; Farklı üreticilerin ürünleri birbirleri ile sorunsuz çalışabilir. Ağ işlevlerini sağlamak için ortak bir dil sunar. Bir katmandaki teknolojik gelişmeler diğer katmanları etkilemez. Örneğin IPv4’ten IPv6’ya geçilmesi gibi. Belirli bir katmanda çalışan protokoller, alt ve üst katmanlarla beraber tanımlı olduğu için protokol tasarımlarında yeniliklere yardımcı olur.   O...

PPP Yapılandırması

Aşağıdaki topolojiye göre yönlendiricilerde PPP yapılandıralım.     Öncelikle seri arayüzleri yapılandıralım. ISP Router DCE taraf olduğu için DTE tarafa yani Abone Routera saat sinyali sağlamalıdır. Bu nedenle ISP Routerda  clock rate komutunu kullanıyoruz. İstersek  bandwidth komutu ile arayüz hızını değiştirebiliriz. ISPRouter(config)#interface serial 0/0/0 ISPRouter(config-if)#clock rate 64000 ISPRouter(config-if)#bandwidth 64 ISPRouter(config-if)#ip address 10.10.10.1 255.255.255.0 ISPRouter(config-if)#no sh   AboneRouter(config)#interface serial 0/0/0 AboneRouter(config-if)#bandwidth 64 AboneRouter(config-if)#ip address 10.10.10.2 255.255.255.0 AboneRouter(config-if)#no sh   Her iki yönlendiricide sh ip interface brief komutu ile arayüz yapılandırmasını doğrulayalım. Yukarıdaki şekle baktığımızda her iki yönlendiricinin serial 0/0/0 arayüzünün up/up durumda olduğunu görüyoruz.   Şimdi ISP Router’da WAN kapsülleme protokolünü PPP yapalım.   ISPRouter(c...